Bismillah~Dengan nama Allah kami mulakan~

Wednesday, January 26, 2011
Assalamualaikum wbt..


Alhamdulillah,akhirnya tercapai jugak cita-cita kami untuk mengembangkan bisnes secara kecil-kecilan agar menjadi 'besar-besaran'^_^..siapa yang xmahu berjaya kan?begitu juga kami..


Oh ya,sebelum terlupa..Salam perkenalan dari kami buat semua^^,..dengan adanya blog ni,bolehlah tambah lagi ramai kenalan. Dunia serba canggih sekarang ni,just jumpa n kenal dalam internet ja,tapi boleh jadi kawan baik^-^..tapi musuh jangan pulak dicari kan..ka musuh yang cari kita? uish,na'uzubillah untuk dua2 tu.




Idea untuk dikembangkan lagi home bisnes ni timbul bila kami(4 org) berazam untuk membuat satu perubahan dalam hidup,dengan membuat bisnes 'bermula dengan apa yang ada di tangan'.

Memandangkan mak kami memang dah lama berkecimpung,berkampung n yang sewaktu dengannya dalam bidang jahit menjahit ni (almost 25years you know!!) (^_^)v, so kami rasa kami kena mulakan satu perubahan supaya ada kemajuan dalam hidup.\(^o^)/...


Setelah selesai sesi brainstorming, kami come out dengan satu resolusi iaitu------> ya,perniagaan ini..ALINA'S HOMEDESIGN:)




Doakan kami berjaya:)

0 comments: